Hanka má přes 15 let manažerských zkušeností v bankovnictví a nyní se již 5. rokem věnuje koučování, mentorování a vzdělávání, prioritně v manažerských dovednostech, kde předává své nabyté zkušenosti. Semináře Hanky jsou energické a plné zkušeností z praxe, které vás naučí používat.
Hanka má přes 15 let manažerských zkušeností v bankovnictví a nyní se již 5. rokem věnuje koučování, mentorování a vzdělávání, prioritně v manažerských dovednostech, kde předává své nabyté zkušenosti. Semináře Hanky jsou energické a plné zkušeností z praxe, které vás naučí používat.
Adéla se v rámci společnosti věnuje péči o klienty a lektory. Kromě zajištění hladkého průběhu školení se aktivně podílí na správě sociálních sítí firmy. Díky svému pečlivému přístupu a schopnosti vytvářet efektivní systémy a struktury se stala nedílnou součástí týmu. Své zkušenosti s budováním a udržováním řádu nyní zužitkuje i jako lektor dalšího vzdělávání, kde bude předávat své znalosti asistentkám malých a středních firem.
Adéla se v rámci společnosti věnuje péči o klienty a lektory. Kromě zajištění hladkého průběhu školení se aktivně podílí na správě sociálních sítí firmy. Díky svému pečlivému přístupu a schopnosti vytvářet efektivní systémy a struktury se stala nedílnou součástí týmu. Své zkušenosti s budováním a udržováním řádu nyní zužitkuje i jako lektor dalšího vzdělávání, kde bude předávat své znalosti asistentkám malých a středních firem.
Koučinku a mentoringu se věnuje od roku 2012. Ve své praxi především pomáhá uvolnit lidský potenciál, pracuje s emocemi a emočními bloky (překonávání strachu, práce s hněvem, frustrací, atd.), učí efektivní komunikaci a prezentačním dovednostem. Hana úspěšně přednáší na téma „Umění zdravé sebedůvěry.“ Specializuje se na téma adaptace, kulturního šoku a zpětného kulturního. Pět let pracovala a studovala v zahraničí (USA, Maďarsko). Má za sebou korporátní zkušenost v oblasti médií a marketingu (Universal McCann, Unilever Magyaroszág, Unilever ČR). Své kurzy vede v češtině nebo angličtině.
Koučinku a mentoringu se věnuje od roku 2012. Ve své praxi především pomáhá uvolnit lidský potenciál, pracuje s emocemi a emočními bloky (překonávání strachu, práce s hněvem, frustrací, atd.), učí efektivní komunikaci a prezentačním dovednostem. Hana úspěšně přednáší na téma „Umění zdravé sebedůvěry.“ Specializuje se na téma adaptace, kulturního šoku a zpětného kulturního. Pět let pracovala a studovala v zahraničí (USA, Maďarsko). Má za sebou korporátní zkušenost v oblasti médií a marketingu (Universal McCann, Unilever Magyaroszág, Unilever ČR). Své kurzy vede v češtině nebo angličtině.
Hanka má 18 let zkušeností z oblasti bankovnictví. Pracovala na různých pozicích od prodejce, asistentky ředitele, CRM specialisty či projektového specialisty. Posledních 11 let se věnuje lektorství se zaměřením na soft skills a hard skills. Jako interní lektor má zkušenosti z prodeje, servisu, investic, retencí, akvizic a vymáhání. V neposlední řadě se může pochlubit i bohatými zkušenostmi s vedením rozvojových programů napříč pozicemi.
Na své práci ji nejvíce baví, když vidí individuální posun svých klientů. Ráda pomáhá analyzovat potřeby a navrhnout řešení, které je co nejvíce zaměřené na praktické využití. Preferuje kreativitu a široký záběr rozvoje. Proto také ráda a bez předsudků zkouší nové věci a inovativní přístupy.
Hanka má 18 let zkušeností z oblasti bankovnictví. Pracovala na různých pozicích od prodejce, asistentky ředitele, CRM specialisty či projektového specialisty. Posledních 11 let se věnuje lektorství se zaměřením na soft skills a hard skills. Jako interní lektor má zkušenosti z prodeje, servisu, investic, retencí, akvizic a vymáhání. V neposlední řadě se může pochlubit i bohatými zkušenostmi s vedením rozvojových programů napříč pozicemi.
Na své práci ji nejvíce baví, když vidí individuální posun svých klientů. Ráda pomáhá analyzovat potřeby a navrhnout řešení, které je co nejvíce zaměřené na praktické využití. Preferuje kreativitu a široký záběr rozvoje. Proto také ráda a bez předsudků zkouší nové věci a inovativní přístupy.
Monika má dvacet let zkušeností v oblasti vedení lidí a řízení výkonu. Vedla manažery týmů zabývajících se prodejem a servisem po telefonu, komunikací na sociálních sítích a vymáháním pohledávek. V pozici provozní ředitelky vede společnost zabývající se správou nemovitostí. Ve všech svých profesích vždy především komunikovala s lidmi, práce s lidmi ji vážně baví, a proto absolvovala také akreditovaný koučovací výcvik a je mentorkou. Byla také Ombudsmanem pro zaměstnance, důvěra je pro ni v mezilidských vztazích zásadní. Monika je mámou dvou školních dětí a již pět let se věnuje lektorování. Ráda běhá, jezdí na snowboardu, má ráda kopce (především ty beskydské) a nejvíce si odpočine u čtení. Neustále se profesně vzdělává a velmi intenzivně se věnuje i osobnímu rozvoji.
Monika má dvacet let zkušeností v oblasti vedení lidí a řízení výkonu. Vedla manažery týmů zabývajících se prodejem a servisem po telefonu, komunikací na sociálních sítích a vymáháním pohledávek. V pozici provozní ředitelky vede společnost zabývající se správou nemovitostí. Ve všech svých profesích vždy především komunikovala s lidmi, práce s lidmi ji vážně baví, a proto absolvovala také akreditovaný koučovací výcvik a je mentorkou. Byla také Ombudsmanem pro zaměstnance, důvěra je pro ni v mezilidských vztazích zásadní. Monika je mámou dvou školních dětí a již pět let se věnuje lektorování. Ráda běhá, jezdí na snowboardu, má ráda kopce (především ty beskydské) a nejvíce si odpočine u čtení. Neustále se profesně vzdělává a velmi intenzivně se věnuje i osobnímu rozvoji.
Hančinou celoživotní vášní, které se profesně věnuje od roku 2000, je vzdělávání a osobní rozvoj. Původní zázemí našla v jazykové škole, kde vystřídala pozice lektorky AJ a FJ, metodika a a studijní ředitelky.
Od roku 2016 se aktivně věnuje koučinku, úspěšně absolvovala koučovací výcviky INTECO – integrativní kouč, NLP Practitioner, NLP Master, Gestalt – Hledání dobrého tvaru a Gestalt Creative. Specializuje se na integrativní koučink se zaměřením na NLP a Gestalt přístup v koučování, které umožňují řešení i hlubších témat jako odstranění bloků a obav, zmírnění trémy či zvýšení sebedůvěry. Při koučování často využívá prožitkové koučovací techniky, které umožňují hlubší práci a vedou k pozitivním změnám, které jsou udržitelné.
Jako lektorka měkkých dovedností se zaměřuje na komunikaci v mnoha jejích podobách (efektivní komunikace, respektující a nenásilná komunikace, aktivní naslouchání, asertivita, zpětná vazba), emoční inteligenci, práci s emocemi a kreativnímu myšlení. Mezi její oblíbená témata patří také sebedůvěra, work-life balance, sebekoučink a koučovací techniky pro manažery a vedoucí týmu.
Hančinou celoživotní vášní, které se profesně věnuje od roku 2000, je vzdělávání a osobní rozvoj. Původní zázemí našla v jazykové škole, kde vystřídala pozice lektorky AJ a FJ, metodika a a studijní ředitelky.
Od roku 2016 se aktivně věnuje koučinku, úspěšně absolvovala koučovací výcviky INTECO – integrativní kouč, NLP Practitioner, NLP Master, Gestalt – Hledání dobrého tvaru a Gestalt Creative. Specializuje se na integrativní koučink se zaměřením na NLP a Gestalt přístup v koučování, které umožňují řešení i hlubších témat jako odstranění bloků a obav, zmírnění trémy či zvýšení sebedůvěry. Při koučování často využívá prožitkové koučovací techniky, které umožňují hlubší práci a vedou k pozitivním změnám, které jsou udržitelné.
Jako lektorka měkkých dovedností se zaměřuje na komunikaci v mnoha jejích podobách (efektivní komunikace, respektující a nenásilná komunikace, aktivní naslouchání, asertivita, zpětná vazba), emoční inteligenci, práci s emocemi a kreativnímu myšlení. Mezi její oblíbená témata patří také sebedůvěra, work-life balance, sebekoučink a koučovací techniky pro manažery a vedoucí týmu.
Helena vystudovala vyšší odbornou školu cestovního ruchu a v roce 2014 absolvovala certifikovaný kurz módní stylistky.
Má bohaté zkušenosti s módním stylingem a poradenstvím na základě svého jedinečného přístupu k práci s klientkami.Od roku 2020 vede kurzy ve stylingu a v roce 2023 se stala certifikovanou lektorkou, což posílilo je lektorské dovednosti.
Dnes je Helena zkušenou stylistkou, která pomáhá ženám najít si svůj vlastní styl a naučit se oblékat podle typu postavy. Zvyšuje jejich sebevědomí skrze šatník a lichotivé střihy.
Jedinečnou stránkou Heleny Procházkové je její 7kroková metoda sebevědomého stylingu. Tato metoda, kterou sama vyvinula, klientkám krok za krokem pomáhá dosáhnout jejich cílů a najít si styl, který odráží jejich osobnost.
Helena vystudovala vyšší odbornou školu cestovního ruchu a v roce 2014 absolvovala certifikovaný kurz módní stylistky.
Má bohaté zkušenosti s módním stylingem a poradenstvím na základě svého jedinečného přístupu k práci s klientkami.Od roku 2020 vede kurzy ve stylingu a v roce 2023 se stala certifikovanou lektorkou, což posílilo je lektorské dovednosti.
Dnes je Helena zkušenou stylistkou, která pomáhá ženám najít si svůj vlastní styl a naučit se oblékat podle typu postavy. Zvyšuje jejich sebevědomí skrze šatník a lichotivé střihy.
Jedinečnou stránkou Heleny Procházkové je její 7kroková metoda sebevědomého stylingu. Tato metoda, kterou sama vyvinula, klientkám krok za krokem pomáhá dosáhnout jejich cílů a najít si styl, který odráží jejich osobnost.
Táňa pracuje jako agilní kouč v T-mobile. Má zkušenost také jako projektový manažer na velkých i malých projektech (byla i „dvorním“ projektovým manažerem Janise Samarase v Kofole). Několik let se pohybovala na volné noze na trhu vzdělávání dospělých. Časem se vyhranila na témata spojená s vedením lidí a projektovým řízením, do kterého ráda fušovala. Protože při projektovém řízení považuje za nejdůležitější právě lidi, studovala proto i směry psychologické, třeba Gestalt a Neurolingvistické programování, které jí pomohly pochopit, zpracovat a reagovat na situace v sociálním prostředí. Jinak je studovaný ekonom, což ji trochu usadilo na pevnou zem, ohraničenou a strukturovanou. Při projektovém řízení ráda využívá spojení agilních a tradičních přístupů. Vnímá, že každý přístup má svůj smyl a není třeba nic zavrhovat, ani zbytečně oba přístupy vůči sobě vymezovat. Miluje facilitaci, její sílu, proměnlivost a užitečné závěry. Jako formu vzdělávání či rozvoje má nejméně ráda poradenství a nevyžádané rady, ty nemá ráda vůbec. Sílu vidí v koučinku. A protože na sobě ráda pracuje, prošla samozřejmě i koučovacím výcvikem.
Táňa pracuje jako agilní kouč v T-mobile. Má zkušenost také jako projektový manažer na velkých i malých projektech (byla i „dvorním“ projektovým manažerem Janise Samarase v Kofole). Několik let se pohybovala na volné noze na trhu vzdělávání dospělých. Časem se vyhranila na témata spojená s vedením lidí a projektovým řízením, do kterého ráda fušovala. Protože při projektovém řízení považuje za nejdůležitější právě lidi, studovala proto i směry psychologické, třeba Gestalt a Neurolingvistické programování, které jí pomohly pochopit, zpracovat a reagovat na situace v sociálním prostředí. Jinak je studovaný ekonom, což ji trochu usadilo na pevnou zem, ohraničenou a strukturovanou. Při projektovém řízení ráda využívá spojení agilních a tradičních přístupů. Vnímá, že každý přístup má svůj smyl a není třeba nic zavrhovat, ani zbytečně oba přístupy vůči sobě vymezovat. Miluje facilitaci, její sílu, proměnlivost a užitečné závěry. Jako formu vzdělávání či rozvoje má nejméně ráda poradenství a nevyžádané rady, ty nemá ráda vůbec. Sílu vidí v koučinku. A protože na sobě ráda pracuje, prošla samozřejmě i koučovacím výcvikem.
Iveta se celý svůj profesní život pohybuje mezi lidmi a ve své praxi těží z bohatých pracovních zkušeností v různých typech firem, od korporátu, přes soukromý sektor, až po neziskovku, což spolu s celoživotním osobním rozvojem považuje za dokonalou průpravu k současné práci kariérního poradce, kouče, mentora, lektora, externího personalisty a happiness manažera. Své klienty vede k vnímání vlastní sebehodnoty a potencionálu jako nástroje k posunu a k vnitřním zdrojům pro nalezení řešení. Ráda pomáhá znevýhodněným skupinám na trhu práce, což je generace 50+ a ženy po rodičovské. Ve firmách mentorsky a lektorsky podporuje vnímání důležitosti zákaznické a zaměstnanecké spokojenosti. Lektoruje především soft-skills témata a předává informace tak, aby je účastníci pochopili, vzali si z nich, co potřebují a uvedli je co nejdříve do praxe. Zároveň přirozeně motivuje k dalšímu růstu. V osobním životě je nadšenou podporovatelkou a propojovatelkou, která má spoustu aktivit, miluje svou rodinu a přátele, pobyt v lese, hudbu a relaxuje při jakémkoliv kuchyňském tvoření. A největší vnitřní klid nachází v ledové vodě, do které už přivedla hezkou řádku lidí.
Iveta se celý svůj profesní život pohybuje mezi lidmi a ve své praxi těží z bohatých pracovních zkušeností v různých typech firem, od korporátu, přes soukromý sektor, až po neziskovku, což spolu s celoživotním osobním rozvojem považuje za dokonalou průpravu k současné práci kariérního poradce, kouče, mentora, lektora, externího personalisty a happiness manažera. Své klienty vede k vnímání vlastní sebehodnoty a potencionálu jako nástroje k posunu a k vnitřním zdrojům pro nalezení řešení. Ráda pomáhá znevýhodněným skupinám na trhu práce, což je generace 50+ a ženy po rodičovské. Ve firmách mentorsky a lektorsky podporuje vnímání důležitosti zákaznické a zaměstnanecké spokojenosti. Lektoruje především soft-skills témata a předává informace tak, aby je účastníci pochopili, vzali si z nich, co potřebují a uvedli je co nejdříve do praxe. Zároveň přirozeně motivuje k dalšímu růstu. V osobním životě je nadšenou podporovatelkou a propojovatelkou, která má spoustu aktivit, miluje svou rodinu a přátele, pobyt v lese, hudbu a relaxuje při jakémkoliv kuchyňském tvoření. A největší vnitřní klid nachází v ledové vodě, do které už přivedla hezkou řádku lidí.
Iva pracovala přes 10 let jako interní trenér v bankovnictví. Vzdělávala nové zaměstnance banky na oddělení vymáhání pohledávek, dále rozvíjela stávající zaměstnance mimo jiné v oblastech vyjednávání, podávání zpětné vazby, prezentačních dovedností. Její školení mají energii a „šťávu“, je zaměřená na praktické dovednosti, které Vás naučí využívat v každodenním osobním i profesním životě. Mimo lektorskou oblast našla Iva lásku v šití kabelek a peněženek. Je hrdou maminkou 2 kluků a pokud čas dovolí, miluje kvalitní a dobré jídlo a spánek.
Iva pracovala přes 10 let jako interní trenér v bankovnictví. Vzdělávala nové zaměstnance banky na oddělení vymáhání pohledávek, dále rozvíjela stávající zaměstnance mimo jiné v oblastech vyjednávání, podávání zpětné vazby, prezentačních dovedností. Její školení mají energii a „šťávu“, je zaměřená na praktické dovednosti, které Vás naučí využívat v každodenním osobním i profesním životě. Mimo lektorskou oblast našla Iva lásku v šití kabelek a peněženek. Je hrdou maminkou 2 kluků a pokud čas dovolí, miluje kvalitní a dobré jídlo a spánek.
Vždy ji na vedení lidí zajímala zejména část jejich rozvoje a motivace. I díky tomuto zájmu se postupně dostala ke koučování, kterému se od roku 2018 aktivně věnuje. Úspěšně prošla akreditovaným koučovacím výcvikem a dále komplexním výcvikem v Gestalt přístupu v koučování.
Svým klientům umožňuje zastavit se, nadechnout, podívat se na své cíle z nadhledu a vykročit pro ně tou správnou cestou k jejich dosažení. Opírá se hlavně o empatii, aktivní naslouchání a koučovací techniky založené právě na Gestalt přístupu.
Věnuje se také mentoringu a lektorské činnosti měkkých dovedností, kde se zaměřuje zejména na koučovací přístup ve vedení lidí a osobní rozvoj. Témata jí blízká jsou také manažerské dovednosti, efektivní komunikace, zpětná vazba, práce s emocemi a plánování a realizace rozvoje zaměstnanců.
Vždy ji na vedení lidí zajímala zejména část jejich rozvoje a motivace. I díky tomuto zájmu se postupně dostala ke koučování, kterému se od roku 2018 aktivně věnuje. Úspěšně prošla akreditovaným koučovacím výcvikem a dále komplexním výcvikem v Gestalt přístupu v koučování.
Svým klientům umožňuje zastavit se, nadechnout, podívat se na své cíle z nadhledu a vykročit pro ně tou správnou cestou k jejich dosažení. Opírá se hlavně o empatii, aktivní naslouchání a koučovací techniky založené právě na Gestalt přístupu.
Věnuje se také mentoringu a lektorské činnosti měkkých dovedností, kde se zaměřuje zejména na koučovací přístup ve vedení lidí a osobní rozvoj. Témata jí blízká jsou také manažerské dovednosti, efektivní komunikace, zpětná vazba, práce s emocemi a plánování a realizace rozvoje zaměstnanců.
Kamila má 5 let zkušeností se školení první pomoci, jak u dětí tak dospělých. Zaměřuje se nejen na podání zábavnou formou, ale hlavně efektivní a praktickou. Jejími kurzy už prošly stovky lidí, kteří si odnesli praktické zkušenosti a rady a lépe si zásobili svou autolékárničku.
Pokud chcete přímo akční zážitkovou formou, Kamila doporučuje vystoupit si z komfortní zóny a zažít modelovou situaci se zraněním. Zvládnete zachovat klidnou hlavu, když uvidíte krev? Koho ošetřit jako první? Možno aplikovat i jako teambuilding.
Kamila má 5 let zkušeností se školení první pomoci, jak u dětí tak dospělých. Zaměřuje se nejen na podání zábavnou formou, ale hlavně efektivní a praktickou. Jejími kurzy už prošly stovky lidí, kteří si odnesli praktické zkušenosti a rady a lépe si zásobili svou autolékárničku.
Pokud chcete přímo akční zážitkovou formou, Kamila doporučuje vystoupit si z komfortní zóny a zažít modelovou situaci se zraněním. Zvládnete zachovat klidnou hlavu, když uvidíte krev? Koho ošetřit jako první? Možno aplikovat i jako teambuilding.
Michaela vystudovala obor Management na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Během studia na vysoké škole pracovala v neziskové studentské organizaci AIESEC. V této organizaci si během krátké doby mohla vyzkoušet řadu různých činností (obchod, marketing, talent management, prezentování apod.) V té době si uvědomila, že vzdělávání dospělých a rozvoj lidského potenciálu je směr, kterým se chce vydat. Proto pak působila rok ve vzdělávací společnosti TRENINK VILIM, kde byla „pravou rukou“ ředitele a lektorů. Po ukončení VŠ nastoupila do společnosti eD´Systém a.s. na pozici HR specialista vzdělávání, kde byla zodpovědná za tvorbu vzdělávacích plánů a jejich plnění, rovněž se podílela na koordinaci samotných vzdělávacích aktivit, jimiž často byla součástí. Následně působila v IT společnosti Elinkx na pozici HR specialisty, kde měla na starosti jak část vzdělávání zaměstnanců, tak i recruitment, hodnocení zaměstnanců apod.
V současnosti působí ve společnosti Seduo jako obchodní reprezentant, ve volném čase jako lektor pro společnost Erudio Patria či neziskovku TEEN enterprise.
Michaela miluje přírodu, sport a výzvy. Její prioritou je rodina a osobní rozvoj.
Michaela vystudovala obor Management na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava. Během studia na vysoké škole pracovala v neziskové studentské organizaci AIESEC. V této organizaci si během krátké doby mohla vyzkoušet řadu různých činností (obchod, marketing, talent management, prezentování apod.) V té době si uvědomila, že vzdělávání dospělých a rozvoj lidského potenciálu je směr, kterým se chce vydat. Proto pak působila rok ve vzdělávací společnosti TRENINK VILIM, kde byla „pravou rukou“ ředitele a lektorů. Po ukončení VŠ nastoupila do společnosti eD´Systém a.s. na pozici HR specialista vzdělávání, kde byla zodpovědná za tvorbu vzdělávacích plánů a jejich plnění, rovněž se podílela na koordinaci samotných vzdělávacích aktivit, jimiž často byla součástí. Následně působila v IT společnosti Elinkx na pozici HR specialisty, kde měla na starosti jak část vzdělávání zaměstnanců, tak i recruitment, hodnocení zaměstnanců apod.
V současnosti působí ve společnosti Seduo jako obchodní reprezentant, ve volném čase jako lektor pro společnost Erudio Patria či neziskovku TEEN enterprise.
Michaela miluje přírodu, sport a výzvy. Její prioritou je rodina a osobní rozvoj.
Pavla pracuje jako interim manažer či externí pomoc na několika projektech. Má také přes 20 let zkušeností v oblasti veřejné správy, z toho 10 let ve vedoucích pozicích, kde je její hlavní náplní práce řízení lidských zdrojů. V průběhu zaměstnání absolvovala na vysokých školách obory Veřejná správa a Andragogika. Za nezbytnou součást své každodenní práce s lidmi považuje psychologii, ve které se průběžně vzdělává. Při lektorování uplatňuje nejen svou manažerskou praxi, ale také lidskou přirozenost a pozitivní myšlení. Ráda se setkává a spolupracuje s aktivně a sportovně založenými lidmi, nevyhýbá se ani adrenalinovým sportům jako jsou vysokohorská turistika, ferraty.
Pavla pracuje jako interim manažer či externí pomoc na několika projektech. Má také přes 20 let zkušeností v oblasti veřejné správy, z toho 10 let ve vedoucích pozicích, kde je její hlavní náplní práce řízení lidských zdrojů. V průběhu zaměstnání absolvovala na vysokých školách obory Veřejná správa a Andragogika. Za nezbytnou součást své každodenní práce s lidmi považuje psychologii, ve které se průběžně vzdělává. Při lektorování uplatňuje nejen svou manažerskou praxi, ale také lidskou přirozenost a pozitivní myšlení. Ráda se setkává a spolupracuje s aktivně a sportovně založenými lidmi, nevyhýbá se ani adrenalinovým sportům jako jsou vysokohorská turistika, ferraty.
Romana studovala na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Od roku 2001 pracuje jako lektorka a mentorka
osobního rozvoje. Od roku 2017 se její sbírka zkušeností rozšířila o činnost personalisty v české rodinné firmě a o kariérové poradenství. Má 7 letou zkušenost s personalistikou a 21 letou zkušenost s lektorováním dospělých v oblasti seberozvoje. Své zkušenosti propojuje a využívá při lektorování i poradenství a mentoringu.
Romana studovala na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Od roku 2001 pracuje jako lektorka a mentorka
osobního rozvoje. Od roku 2017 se její sbírka zkušeností rozšířila o činnost personalisty v české rodinné firmě a o kariérové poradenství. Má 7 letou zkušenost s personalistikou a 21 letou zkušenost s lektorováním dospělých v oblasti seberozvoje. Své zkušenosti propojuje a využívá při lektorování i poradenství a mentoringu.
Vzděláním ekonom, kouč a lektor vzdělávání dospělých. Přes dvacet let se pohybuje v oblastech řízení lidských zdrojů a ekonomice ve zdravotnictví, ve kterých získává své manažerské a profesní zkušenosti. V současnosti působí jako ředitel zdravotnického zařízení. Ve své lektorské praxi se zaměřuje na rozvoj a motivaci zaměstnanců, prezentační a komunikační dovednosti, leadership a řízení změn, manažerský koučink a aplikaci pracovního práva.
Vzděláním ekonom, kouč a lektor vzdělávání dospělých. Přes dvacet let se pohybuje v oblastech řízení lidských zdrojů a ekonomice ve zdravotnictví, ve kterých získává své manažerské a profesní zkušenosti. V současnosti působí jako ředitel zdravotnického zařízení. Ve své lektorské praxi se zaměřuje na rozvoj a motivaci zaměstnanců, prezentační a komunikační dovednosti, leadership a řízení změn, manažerský koučink a aplikaci pracovního práva.
Olga je odbornice na feng shui a interiérový design s více než 15 lety zkušeností. Pomáhá lidem vytvářet harmonické a inspirativní prostory, které pozitivně ovlivňují jejich život. Od zařizování obchodních center až po vytváření útulných domovů. Její přístup je založen na přesvědčení, že každý prostor má svou vlastní energii, kterou lze ovlivnit. Své znalosti a zkušenosti sdílí prostřednictvím online programů a workshopů.
Olga je odbornice na feng shui a interiérový design s více než 15 lety zkušeností. Pomáhá lidem vytvářet harmonické a inspirativní prostory, které pozitivně ovlivňují jejich život. Od zařizování obchodních center až po vytváření útulných domovů. Její přístup je založen na přesvědčení, že každý prostor má svou vlastní energii, kterou lze ovlivnit. Své znalosti a zkušenosti sdílí prostřednictvím online programů a workshopů.
Michaela je koučka, lektorka, autorka online aplikace pro sebekoučink I am coach.
Na VŠB TU Ostrava vystudovala Ekonomickou fakultu, obor Podniková ekonomika a management.
Má 17 let praxe s vedením týmů. Absolvovala akreditované výcviky pro kouče a lektory s českými i zahraničními lektory. Sedm let se pohybovala v neziskovém sektoru. Vybudovala rodinné a komunitní centrum a také coworkingové centrum. Zde se mimo jiné věnovala spolupráci s Edufórem, mapující inovace ve vzdělávání.
Michaela se věnuje rozvoji Mistrů a lídrů. Podílí se také na rozvoji lektorských dovedností ve svých kurzech lektorský rukopis a lektorská inspirace. Je certifikovanou lektorkou Lumina spark.
Michaela je koučka, lektorka, autorka online aplikace pro sebekoučink I am coach.
Na VŠB TU Ostrava vystudovala Ekonomickou fakultu, obor Podniková ekonomika a management.
Má 17 let praxe s vedením týmů. Absolvovala akreditované výcviky pro kouče a lektory s českými i zahraničními lektory. Sedm let se pohybovala v neziskovém sektoru. Vybudovala rodinné a komunitní centrum a také coworkingové centrum. Zde se mimo jiné věnovala spolupráci s Edufórem, mapující inovace ve vzdělávání.
Michaela se věnuje rozvoji Mistrů a lídrů. Podílí se také na rozvoji lektorských dovedností ve svých kurzech lektorský rukopis a lektorská inspirace. Je certifikovanou lektorkou Lumina spark.
Martina má více než 20 let zkušeností v HR vedoucích pozicích. S nastavováním HR procesů, budováním HR týmů a se spoluprací se senior managementem. Působila v oblasti HR od výroby přes bankovnictví, IT až po podnikové služby. Prošla HR od role Specialistky až po pozici HR ředitelky. Je dlouholetou lektorkou HR akademie VŠB – TUO.
Vždy ji zajímalo budování a design efektivních týmů, leadership, odemykání potenciálu jednotlivých členů týmu a pohled na tým jako dobře složené puzzle. Zaměřuje se také na osobní rozvoj, hledání rovnováhy a směru v životě, dosažení reálné a měřitelné změny, zlepšování a efektivitu vztahů. Proto se rozhodla dále hlouběji věnovat oblasti koučinku.
Říká o sobě: „Na nic si nehraji. Všímám si detailů, když pro stromy nevidíte les. Pomůžu Vám poznat, co je hlavní.“ Věřím, že mohu nabídnout praktický přístup, aktivní naslouchání, strukturu k cíli, respekt a opravdový zájem.
Martina má více než 20 let zkušeností v HR vedoucích pozicích. S nastavováním HR procesů, budováním HR týmů a se spoluprací se senior managementem. Působila v oblasti HR od výroby přes bankovnictví, IT až po podnikové služby. Prošla HR od role Specialistky až po pozici HR ředitelky. Je dlouholetou lektorkou HR akademie VŠB – TUO.
Vždy ji zajímalo budování a design efektivních týmů, leadership, odemykání potenciálu jednotlivých členů týmu a pohled na tým jako dobře složené puzzle. Zaměřuje se také na osobní rozvoj, hledání rovnováhy a směru v životě, dosažení reálné a měřitelné změny, zlepšování a efektivitu vztahů. Proto se rozhodla dále hlouběji věnovat oblasti koučinku.
Říká o sobě: „Na nic si nehraji. Všímám si detailů, když pro stromy nevidíte les. Pomůžu Vám poznat, co je hlavní.“ Věřím, že mohu nabídnout praktický přístup, aktivní naslouchání, strukturu k cíli, respekt a opravdový zájem.